7 Temmuz 2013 Pazar

Doğa ve biz

                        DOĞANIN DİLİNDEN BİZ

           İnsanlar size sesleniyorum .Ben size bu kadar iyi davranırken siz neden beni yıpratıp yok ediyorsunuz?Ben size tüm açıklığımla yaklaşıyorum bana yaptığınız tüm işkencelere rağmen size nasıl daha yararlı olabileceğimi düşünüyorum.
         Sizce ben bunları hakediyor muyum?Beni küresel ısınmayla,çevre kirliliğiyle tehdit edip ozon tabakamı parçalayacak duruma getirip sonra nasıl yüzsüzce elimden gelenin üstünde performans bekleyebilirsiniz?Ne olur bana biraz daha temkinli davranıp size karşı daha sadık olmamı sağlayın.Denizlerime döktüğünüz pis sular,ormanlarımda kestiğiniz ağaçlar,fabrika bacalarından ve arabalardan çıkan pis gazlardan beni biraz uzaklıştarsanız emin olun ki tekrar eski gücüme kavuşup,sizi mutlu edeceğim.
        Unutmayın ki siz beni mutsuz ederseniz ben size iyi davranamam.Beni,tabiat anayı tekrar eski gücüne kavuşturun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder