11 Temmuz 2013 Perşembe

KALDIRIM MÜHENDİSİ

                              KALDIRIM MÜHENDİSİ  

                                            MEHMET NAFİ ARTEMEL

       Kaldırım Mühendisi adında da belirtildiği gibi bir kaldırm mühendisinin hikayesini anlatıyor.Aslında İngiliz kaldırım mühendisinin  İstanbul'a gelişini ve sonrasını anlatıyor.
      William Jason Goodberry rutin bir günde evinde otururken gazetede bir ilan okur ve İstanbul'a gitmeye karar verir.Hiç ummadığı bir şekilde büyükbabasının ona anlattığı ve aklında rüya gibi canlandırdığı şehre gelme şansını bulur ve bu şansı değerlendirir.Orada Beton Basri ile çalışır.Beton Basri ile tanışmadan önce şoförü Seyfi Bey ile tanışır.William çok dürüst ve iyi kalpli olduğu için Beton Basri'ye uyum sağlayamaz.Birgün Seyfi William'a birkaç rapor getirir ve ardından William herşeyi gün yüzüne çıkartır.Sonra ise Beton Basri William'ı hapise attırır.William hapisten çıkar ve kendine elektrik dükkanı açmaya karar verir.
    Kitap herşeyiyle,en ince ayrıntılarıyla dahi benim ruhuma göreydi ve ben bu yüzden kitabı çok beğendim.

1 yorum:

  1. Çağlanur Hanım, tesadüfen yukarıdaki yazmış olduğum 'Kaldırım Mühendisi' romanımla ilgili yorumunuza rastladım. Çok çok teşekkür ederim; özellikle en son paragrafta paylaştığınız şahsi görüşleriniz beni çok mutlu etti. Sevgi ve saygılarımla,Mehmet Nafi Artemel

    YanıtlaSil